HTML

versek nap mint nap - enyém, tiéd, miénk

Ha kedvem van, írok ide egy verset. Rövid vagy hosszú, össeszedett vagy rezignált, üvöltő vagy nyugodt. Bármi lehet. Akinek tetszik, írja meg! Akinek nem, az fikázzon! Utóbbi sokkal szórakoztatób lehet. Ha valaki olyat küld ide, ami tetszik nekem, azt megjelentetem.

Friss topikok

  • Ginjeet: Sziasztok, figyelmetekbe ajánlom a saját verses oldalunkat a blog.hu-n: wakok.blog.hu (2009.03.06. 02:06) Way up to the changing rooms
  • kommentező: Hm, nem is rossz. Igaz, nem lennék annak a helyében, aki ihlette. :) (2008.12.12. 15:34) Maradék Királynő
  • HányÉves: Küldd szét minden általad ismert e-mail címre, telefonszámra (sms-ben), illetve az iwiw, myvip, fa... (2008.11.26. 17:25) hazug
  • HányÉves: szerintem ez a világ legjobb verse. sajnálom, ha nincs ízlésed. (2008.11.26. 14:39) Éhes
  • KisKatz: :) (2008.11.23. 22:33) Furcsa

Linkblog

Meginnánk egy kávét

2008.11.19. 14:45 HányÉves

Lebzselünk a gép előtt, szorongatjuk a csészét,
közben rövidebbre harapjuk falatonként
a nekünk kimért időt.

Óra kattan, szemünk figyel, kortyolunk,
de indulni kell, ne higgyük,
hogy eltévedünk.

két cukor, kevés tej,
igen, köszi

6 komment

Címkék: vers kávé irodalom versek

A bejegyzés trackback címe:

https://verseink.blog.hu/api/trackback/id/tr96777807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exerenex (törölt) 2008.11.20. 14:07:53

Inkább sok tejjel, cukor nélkül....nem is....egy kis mézzel.

Fog ide más is írni "verset"?
Gondolom magas a mérce.... :)

HányÉves 2008.11.20. 14:14:59

Csak a legszínvonalasabb kortárs művészek kapnak bebocsátást. :):):):)

Bárki írhat, akinek a versét van kedvem kontrollcé-kontrollvével bemásolni.

(Szerintem leginkább én ömlesztem majd a hülyeséget.)

exerenex (törölt) 2008.11.20. 14:21:23



Akkor hajrá, tarisznyás bölcsészek! :)
Én inkább nem küldök semmit, elzsibbadna az ujjad!

Aztán lássuk, a többi is ilyen megrendítő lesz-e!

:)

HányÉves 2008.11.20. 14:38:16

Mi sem áll távolabb tőlem, mint a tarisznyás bölcsészség...hál' Istennek!

Nem hiszem, hogy "megrendíteni" akarok bárkit is. Fura lenne. :)

exerenex (törölt) 2008.11.20. 16:10:51

Nem fikázni akartam én, csak nehezen értem a posztmodern művészetet :)
Várom a következő szösszenetet.
süti beállítások módosítása